Nöjd Kund-Garanti

Som kund hos oss ska du känna dig trygg med kvaliteten. Om du inte är nöjd med vår service i allmänhet så har vi en nöjd-kund garanti där du får pengarna tillbaka för kassen. Här kan du läsa mer om garanti och reklamationer.

Det viktigaste för oss är att du är nöjd. När vi fått förtroendet att leverera våra produkter hem till dig vill vi att det är varor som du upplever är av hög kvalitet och i gott skick. Det är också av stor vikt att leveranserna kommer när vi har lovat. Av den anledningen har vi generösa kundgarantier så du behöver inte oroa dig om något skulle gå på tok.

Var det någon vara som inte var bra? Eller saknades något? Eller kom inte leveransen på utsatt tid? Vi vill att du ska vara jättenöjd med vår tjänst, därför behöver du bara berätta för oss om det är något som har missats, vi litar på dig!

Vi vill gärna ha dina synpunkter på våra tjänster.

Kom ihåg att du när som helst kan göra uppehåll i din prenumeration eller välja att få leveranserna oftare eller mer sällan. Registrera ändringarna via Mina sidor eller kontakta kundservice så hjälper vi dig (gör detta minst 9 dagar i förväg så garanterar vi att dina ändringar hinner komma med).

Är det något i kassen du inte är helt nöjd med? Eller är det någon vara som inte har packats alls? Självklart ersätter vi dig! Om du inte var helt nöjd med den levererade varan får du värdet av varan tillbaka. Om den dock uteblivit helt får du det dubbla tillbaka. Här kan du också anmäla och reklamera om kassen av någon anledning skulle utebli helt.

VAD HÄNDER OM JAG FÅR EN DÅLIG VARA ELLER NÅGOT SAKNAS?

Antingen går du in på Mina sidor och gör en reklamation där. Eller kontaktar du kundservice på mail eller telefon så hjälper vi till med att lägga in en reklamation. Du blir då ersatt enligt våra uppsatta reklamationsnivåer.

Din första matkasse från 299 kr

"Så himla skönt att slippa matplanering och handling"
– Malin Emanuelsson

Boka idag

Privacy policy, cookies och villkor. Bli affiliate.