Vanliga frågor

Middagsfrid erbjuder en smidig prenumerationstjänst utan bindningstid. Du kan enkelt pausa eller ändra din prenumeration på Mina Sidor, senast 9 dagar innan nästa leverans. Nedan har vi sammanställt vanliga frågor och svar.

Levererar ni till mitt område?

Vilka tider levererar ni?

Vad händer om jag inte är hemma vid min leverans?

Hur långt i förväg behöver man avboka en leverans?

Hur ändrar eller uppdaterar jag min betalmetod?

När betalar jag?

Varför har min betalning inte gått igenom?

Varför har min betalning inte gått igenom?

Hur reklamerar jag en dålig eller saknad vara?

Hur pausar/avslutar jag min prenumeration?

Har jag ångerrätt?

Behöver jag ha något hemma?

Kan jag flytta på eller avboka en leverans ”mitt i” en pågående prenumeration?

Kan jag få min leverans till jobbet/bekanta/möta upp bilen?

Kontakt

Har du inte fått svar på dina frågor? Tveka inte på att ta kontakt med oss, vi ser fram emot att höra ifrån dig! Ring oss på 08-55 117 118 eller maila till kundservice@middagsfrid.se.

Öppettider telefon:
Måndag – tisdag kl. 10-22
Onsdag – fredag kl. 10-15
Söndag kl. 17-22